Bursa'da temiz hava için doğalgaz çağrısı

Haber · 2017.02.21 11:21

Bursa'nın daha sağlıklı bir şehir olması hedefiyle çalışmalarını sürdürdüklerini anlatan Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, kentte doğalgaz kullanımının arttırılması için yeni bir kampanya başlatıldığını söyledi.