Bursa'da sivil trafikçilerin ilk görüntüleri

Haber · 2017.02.03 19:02

Bursa'da toplu taşıma araçlarında ücret karşılığı seyahat eden sivil trafikçiler ceza yazmaya başladı. O anlar ise polis kamerasına yansıdı. Sivil trafikçinin yolculuğu boyunca kural ihlali yapmayan bir belediye otobüsü sürücüsü, trafik polislerine, "Yolcuların huzurunda size sesleniyorum denetimler daha sık olsun" dedi.