Bursa'da kuyu suları artık devre dışı

Haber · 2017.12.28 18:16

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Doğancı Barajı'ndaki bakım onarım çalışmalarını yerinde inceledi. Kuyu sularının devre dışı bırakıldığını ve su kalitesinin birkaç gün içinde kendini hissettireceğini ifade eden Başkan Aktaş, 15 Ocak'tan itibaren de sistemin tamamen devreye alınacağını kaydetti. DSİ 1. Bölge Müdürü Hayati Çelenk de su alma yapısındaki metal aksamın 25 yıl olan ekonomik ömrünün çoktan dolduğunu ve korozyonun artık önlenemez hale geldiğini hatırlatarak, sil baştan yenilenen sistemin 15 Ocak'tan itibaren tamamen devreye alınacağını vurguladı.