Bursa'da koca cinneti: Önce karısını sonra kendisini bıçakladı

Haber · 2017.02.07 23:08

Bursa'nın İnegöl ilçesinde öfkeli koca önce eşini daha sonra kendini 15 yerinden bıçaklayarak yaraladı. Kanlar içinde kalan kadın, "beni bırakın önce kocama bakın" diyerek sağlıkçılardan yardım istedi.