Bursa'da intihar teşebbüsünü cep telefonlarıyla görüntülediler

Haber · 2016.08.19 17:32

BURSA'nın Orhangazi İlçesi'nde psikolojik rahatsızlıkları olduğu iddia edilen A.S. isimli kadın, 7 katlı inşaatın en üstüne çıkarak intihara kalkıştı. A.S.'yi polis ekipleri ve yakınları intihardan vazgeçirdi. Aşağıda toplanan onlarca kişinin cep telefonuyla olan biteni görüntüleme çabaları ise dikkat çekti.