Bursa'da ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe atıldı, ilçe seferber oldu

Haber · 2026.06.27 10:03 - Son Güncellenme: 2026.06.27 10:03

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşayan bir vatandaşın, ev almak için yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldı. Olayın ardından mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu.