Bursa'da Balat yolu hizmete açıldı

Haber · 2017.02.15 16:41

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından projelendirilen ve Yakın Çevre Yolu'nu Bursa-Mudanya karayoluna bağlayan Balat Yolu, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe tarafından hizmete açıldı. Bursa'nın en büyük derdinin kent içi trafik sıkıntısı olduğunu kaydeden Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, her ay 6 bin aracın trafiğe çıktığı kentte 1 yıl içerisinde çok şeyin değişeceğini açıkladı. Balat Yolu'nun finansmanını sağlayan İşadamı Hüseyin Özdilek ise, yapılan yatırım nedeniyle Başkan Altepe'ye teşekkür etti.