Burdur'da Öğretmenler Günü kutlandı

Haber · 2016.11.24 16:19

Burdur'daki Öğretmenler Günü kutlama programı Cumhuriyet Meydanı'nda başladı. Törende, İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Bayram, Atatürk Anıtı'na çelenk sundu. Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, öğretmenlere karanfil vererek günlerini kutladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından tören sona erdi.