Bingöl'de doğalgaz protokolü imzalandı

Haber · 2016.10.13 17:11

BİNGÖL'de, Haziran ayında yapılan açılış ile birlikte kent merkezine getirilen doğalgaz çalışmaları tamamlandı. 18 Ekim'de BOTAŞ ile yapılacak geçici kabulün ardından, TOKİ ile imzalanan protokolle Bingöl'de doğalgaz kullanımı başlayacak.