'Ben ölünce herşey değişecek' diyerek intihara kalkıştı

Haber · 2016.09.10 10:26

KONYA'da psikolojik sorunları olduğu iddia edilen Erden K., 'Bu hayattan bıktım' diyerek evinin camına çıkıp intihara teşebbüs etti. Zaman zaman elindeki bıçağı boğazına getiren ve "Atlayacağım kurtulacağım. Ben ölünce herkes rahat edecek" diyen Erden K., bir saat süren görüşmenin ardından ikna edildi.