Belediye Başkanı'ndan 'dolarını boz' çağrısı

Haber · 2016.12.09 14:56

ŞANLIURFA Büyükşehir Belediye Başkanı Nihat Çiftçi, kent genelindeki reklam panolarına "Milli para berekettir. Doları boz, oyunu boz" yazılı afişler astırdı.