Başkentte 12 kişinin ölümüne neden olan EGO sürücüsüne 15 yıl 6 ay hapis cezası

Haber · 2016.11.05 12:35

ANKARA Dikimevi'nde geçtiğimiz yıl kaldırıma çıkarak, kalabalığın arasına dalan ve 12 kişinin ölümüne, 12 kişinin de yaralanmasına neden olan EGO otobüsü sürücüsü Erol Ayaz, yargılandığı davada 15 yıl 6 ay 20 gün hapis cezasına çarptırıldı.