Başkan Duruay: Mogan'ı temizleyecek tarama gemisini inceledi

Haber · 2016.12.10 12:06

GÖLBAŞI Belediye Başkanı Fatih Duruay, Mogan Gölü'nün temizlenmesi için ilçeye gelen tarama gemisi İmbat'ın kurulumunu yerinde inceledi. Yetkililerden gemi hakkında bilgi alan Başkan Duruay, çalışanlara tatlı ikram etti. Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleştirme Bakanlığı'nın gemisi olan (İmbat) 8 gün içerisinde Mogan Gölü'ne inerek tarama işlemlerini gerçekleştirecek.