Başkan Ali Ay: "Bu olay Bursaspor tarihine kara leke olarak girmiştir"

Haber · 2017.02.25 16:27

Bursaspor Başkanı Ali Ay, dün oynanan Kasımpaşa maçının ardından futbolculara yönelik gerçekleştirilen saldırıya ilişkin yaptığı açıklamada, "Böyle taraftarlık olmaz olsun. Biz top oynuyoruz, savaşa gitmiyoruz. Bu işi çözeceğiz. Bıçağı otobüste düşürmüşler. Futbolcularımız ve hocalarımızın yalan söyleyecek durumu yok. Benim bıçağım değil o. Bu Bursaspor tarihine kara leke olarak girmiştir" dedi.