Başbakan Yıldırım: Şehitlikte sınıflama olmaz

Haber · 2016.09.19 17:30

BAŞBAKAN Binali Yıldırım memleketi Erzincan'da 19 Eylül Gaziler Günü nedeniyle yaptığı konuşmada şehitlikte sınıflama olamayacağını söyledi. Binali Yıldırım, "Şehitlikte sınıflama olmaz, bunu kaldırdık. Bütün şehitlerimiz omuz omuza çarpışarak şehadet şerbetini içiyorsa, şehitliklerde de yan yana huzur içinde yatmaya devam edecekler" dedi.