Başbakan Yıldırım Japonya Devlet Bakanını kabul etti

Haber · 2016.09.09 10:13

Başbakan Binali Yıldırım, Japonya Devlet Bakanı Yosuke Tsuruho'yu kabul etti. Yıldırım, Tsuruho'ya, ülkesinin Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) 15 Temmuz darbe girişiminde gösterdiği dayanışma dolayısıyla teşekkür ettiği belirtildi.