Başbakan Yıldırım Bağcılar'da bir hastanede hasta ziyaretinde bulundu

Haber · 2016.10.10 09:23

Başbakan Binali Yıldırım, AK Parti İstanbul il başkanlığında yapılan milletvekilleri istişare ve il yönetim kurulu toplantısının ardından Bağcılar'da bulunan özel bir hastaneye gitti. Burada yakını Bülent Coşkunyel ve İstanbul Büyük Şehir Belediyesi (İBB)'den eski mesai arkadaşı Tahsin Dindar'ı ziyaret etti, geçmiş olsun dileklerini iletti.