Baro Başkanı Arslan: "Darbe olsaydı hukuk-yargı düzeni olmayacaktı"

Haber · 2016.09.01 14:37

MANİSA Baro Başkanı Ali Arslan, yeni adli yılın açılış törenindeki konuşmasında darbe girişimine değindi. Teşebbüsün gerçekleşmesi halinde ülkede hukuk ve yargının olmayacağının altını çizen Arslan, "Darbe olsaydı, bugün sorunlarını konuşacağımız hukuk-yargı düzeni olmayacaktı. Türkiye Cumhuriyeti olmayacaktı" dedi. Girişimin ardından sıkıntılı bir sürecin yaşandığını da dile getiren Arslan, sıkıntı süreç içerisinde yargı camiasının hukukun evrensel kurallarına uygun davranması gerektiğinin altını çizdi.