Barınaktaki köpekler fıskiye sistemiyle serinliyor

Haber · 2016.08.15 11:51

OSMANİYE Belediyesi Hayvan Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi'nde kalan köpekler, sıcakların yoğun olduğu saatlerde özel sulu fıskiyeli sistemle serinliyor.Osmaniye Belediyesi, barınakta kalan köpeklerin sıcak havalarda olumsuz etkilenmemeleri için özel sulu fıskiyeli sistem kurdu. Köpekler, havaların sıcak olduğu saatlerde açılan sistemden serin su buharı püskürtülerek serinletiliyor. Belediye Başkan Yardımcısı Hacer Burcu Yüceer, hayvanların da bir canı olduğunu belirterek, "Çukurova bölgesinde 40-45 dereceleri bulan sıcaklıklarda insanlar bir şekilde serinleyebiliyorlar. Bu konuda veteriner işleri müdürlüğü olarak buradaki hayvanları da düşündük ve yeni bir sistem getirdik. Düşük bir maliyetle sisleme şeklinde hayvanları ıslatmadan serinletmeye çalışıyoruz. Bunun Türkiye'deki diğer belediyelere de örnek olacağını düşünüyoruz" diye konuştu.