'Bambino' heykeli 85 yıl sonra tekrar Gaziantep'te

Haber · 2016.09.09 09:20

GAZİANTEP Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, 1931 yılında Zeugma'da bulunan ve o dönem müze olmadığı için Adana Müzesi'ne gönderilen 'Romani Bambino' adlı elinde fıstık salkımı bulunan Romalı çocuk heykelinin tekrar kente getirildiğini açıkladı.