Balıkçı: Şikayetlerimizi geri aldık

Haber · 2016.11.09 15:41

İnşaat içşisi 5 çocuk babası 52 yaşındaki Mehmet D., oğlunun cezaevinden çıkmasını, tedavi olmasını istediğini söyledi. Oğlunun geçen yıl okulda devamsızlıktan kaldığını, bu sene de aynı şekilde okula gitmediğini anlatan Mehmet D., "Biraz psikolojik rahatsızlığı var. Doktora götürdüm ama verilen ilaçları kendisine kullandıramadık. Ne yapacağımı sapıttım. Çocuğumun tedavi olmasını istiyorum. Her gün eve geç geliyordu. Anne baba sözü dinlemiyordu. Telefonlarımı açmıyordu. Psikolojik rahatsızlığından dolayı belki bu yanlış hareketleri yapmış olabilir. Oğlumdan şikayetçi olan 5 kişinin mağduriyetini gidermek için sağdan soldan para arıyorum ama bulamıyorum. Maddi imkanım yok. Emekliyim ama inşaatlara çalışmaya gidiyorum, yine de yetiremiyorum. Hastanede tedavi olmasını istiyorum" dedi.