Bakan Soylu: Hiçbir müsama göstermeyiz

Haber · 2016.09.14 09:27

İÇİŞLERİ Bakanı Süleyman Soylu, Van'da, partisi tarafından düzenlenen bayramlaşma programına katıldı. Bakan Soylu, "Şunu çok net söylüyorum, demokrasiyle ve hukukun üstünlüğüyle belediyeleri yönetenler başımızın üzerindedir. Ama yerel yönetimlerini terörün lojistiği olarak kullananların hesabını göreceğimizi bütün herkesin bilmesin istiyoruz. Hiçbir müsamaha göstermeyiz" dedi.