Bakan Özhaseki'den FETÖ değerlendirmesi

Haber · 2016.08.13 18:27

Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, Akkışla ilçesinde Büyükşehir Belediyesi'nin yaptırdığı Kadın ve Gençlik Merkezi'nin açılışına katıldı. Özhaseki bunada yaptığı konuşmada, FETÖ/PDY terör örgütü soruşturmasında gözaltına alınan askerlerin ifadelerinde FETÖ'yü 'Mehdi' olarak gördüklerini söylediklerini belirterek, "Allah mehdinizin belasını versin" dedi.