Bakan Özhaseki: Bunların (FETÖ-PDY) biz çok saf ve sade kalırız

Haber · 2016.08.13 15:29

ÇEVRE ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki, FETÖ/PDY'nin sızmak ve gizlenmek için çok farklı yöntemler kullandığını vurgulayan Bakan Özhaseki, "Bunlarda şeytani plan çok, şeytandan iki tık ilerdeler. Bunların yanında biz çok saf ve sade kalırız. Şeytandan iki adım önde gidiyor adamlar. Şeytan, bunların yanında masum kalıyor. Acayip planları var" dedi.