Bakan Eroğlu Bursa'da: "Uludağ'a bol para harcayan turistleri çekmeliyiz"

Haber · 2018.01.05 14:54

Türkiye'nin en önemli kış turizm merkezlerinden Uludağ'da turizmin bütün yıla yayılması maksadıyla düzenlenen 'Dört Mevsim Uludağ Çalıştayı' başladı. Çalıştayda konuşan Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, "Buraya kaçak, uydurma şeyler yapılmış. Tuvalet izni almış, otel yapmış. Bunların gereğini yaptık. Yeni projeler çok güzel. 12 tesisin temelini atacağız. Uludağ'a çok para harcayacak turistleri çekmek gerekir. Her türlü desteğe hazırız. Uludağ'ı birlikte yöneteceğiz" dedi.