Aydın'da hastane yarım saatliğine karantinaya alındı

Haber · 2016.12.13 10:18

AYDIN'nın Germencik İlçesi'nde kimyasal madde yüklü kamyonun savrulması sonucu yola düşen formaldehit adlı havuz temizleme maddesini soluyan 3 temizlik işçisi ile 3 ambulans görevlisi, Aydın Atatürk Devlet Hastanesi'nde yarım saatliğine karantina önlemleri alınmasına neden oldu.