Aslı'nın öldüğü yolda eylem yapıp, üst geçit istediler

Haber · 2016.12.16 17:53

MUĞLA'nın Bodrum ilçesinde 11 gün önce lise öğrencisi Aslı Değirmen'in, okula giderken bir otomobilin çarpmasıyla yaşamını yitirdiği yolda, yakınlarının da aralarında bulunduğu bir grup, ellerinde tepkilerini dile getiren döviz ve pankartlarla eylem yaptı. Yolu 45 dakika süreyle çift yönlü olarak trafiğe kapatan kalabalık, kazanın olduğu yere yapılan trafik lambalarının yeterli olmadığını belirtip, üst geçit istedi. Gözü yaşlı baba Mehmet Değirmen, kızının öldüğü yerin ve kaza tutanaklarının gerçeği yansıtmadığını ileri sürüp, bu davanın peşini bırakmayacaklarını söyledi.