Askeri lise mağduru: 2 ayda 14 kilo verdim

Haber · 2016.08.03 09:38

İZMİR'deki Maltepe Askeri Lisesi'nde eğitim aldığı sırada okul komutanı ve sınıf subaylarından gördüğü baskı nedeniyle lisenin son yılında ayrılmak zorunda kaldığını iddia eden 23 yaşındaki Ömer Cebeci, "Gece koğuşlara gelip saat 03.00- 04.00 sıralarında üst araması yapıyorlardı, bunları belli başlı kişilere yapıyorlardı, üstümüzde bir şey bulamayınca dolabımızı arıyorlardı orada da bir olumsuzluk çıkmayınca, 'Diş macunun neden dolabın kenarında' diye ceza veriyorlardı" diye konuştu. Yaşadığı sıkıntılar nedeniyle 2 ayda 14 kilogram zayıfladığını söyleyen Cebeci, geri dönme şansı verilse hiç düşünmeden kabul edeceğini belirtti.