Asfalttaki selfie faciasına 3 yıl hapis

Haber · 2016.09.22 15:03

ANTALYA'da fotoğraf çekimi için asfalta uzanan gençlerden 2'sinin üzerinden geçip ölümlerine neden olan kamyonet sürücüsüne 3 yıl hapis cezası verildi.