Arap turistlerin Ordu'ya rağbeti arttı

Haber · 2016.08.31 12:21

ORDU İl Kültür ve Turizm Müdürü Uğur Toparlak, kenti ziyaret eden Arap turistlerin sayısında son yıllarda ciddi artış yaşandığına dikkat çekerek, "Burayı ziyaret eden Arap turistler genelde doğa turizmini tercih ediyor. Çoğu buradan mülk ediniyor. Hem ziyaret edenler, hemde mülk edinen Arapların sayısı da oldukça fazlaö dedi.