Ar-Ge'de kaynak hedefi yüzde 3'ün üzeri

Haber · 2016.08.27 13:35

BİLİM, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Dr. Faruz Özlü, 2002 yılında Ar-Ge harcamalarının milli gelire oranı yüzde 0.5 seviyesindeyken, bugün yüzde 1'i geçtiğini söyledi. Sanayi ve üniversite işbirliğini, teknolojik gelişmeye önem ve destek verdiklerini belirten Özlü, "Ar-Ge harcamalarının milli gelire oranını, gelişmiş ülkelerdeki gibi yüzde 3'ün üzerine çıkartmaya çalışacağız" dedi.