Anıtkabir'e götürecekleri çiçekleri Zübeyde Hanım'ın kabrinde yetiştirecekler

Haber · 2016.09.26 13:50

İZMİR'deki Karşıyaka Belediyesi, 10 Kasım'da gerçekleştirecekleri Anıtkabir ziyaretine götürecekleri çiçekleri, Zübeyde Hanım'ın Anıt Mezarı'nda yetiştirecek. Karşıyaka Belediye Başkanı Hüseyin Mutlu Akpınar, çiçeklerin tohumlarını anaokulu öğrencileriyle birlikte ekti.