Anaokulu müdürü okulda kendini astı

Haber · 2016.09.19 11:14

KAYSERİ Milli Eğitim camiası, okulların açıldığı bugün Kocasinan Barbaros Anaokulu Müdürü Ali Derebaşı'nın intiharıyla sarsıldı. 42 yaşındaki başarılı müdür, kendisini okulun bir odasında iple asarak, yaşamına son verdi.