Akaryakıt istasyonunda alev alan otomobil paniğe neden oldu

Haber · 2016.09.20 15:14

AYDIN'da, karayolu üzerindeki bir akaryakıt istasyonunda, motor kısımından alevler yükselen LPG'li otomobil, paniğe neden oldu. Otomobildeki 2 kişi araçtan inerken, alevler akaryakıt istasyonu çalışanlarının da yardımıyla yangın tüpleriyle müdahale edilerek söndürüldü. O anlar istasyonun güvenlik kameraları tarafından görüntülendi.