Adıyaman'da 65 öğrenci okulda yemekten zehirlendi

Haber · 2016.11.07 17:12

ADIYAMAN'nın Sincik İlçesi'nde 65 öğrenci, taşımalı eğitim verilen okulda yedikleri öğle yemeğinden sonra rahatsızlanınca hastanelerde tedaviye alındı.