Adana'da okul önlerinde uyuşturucu uygulaması

Haber · 2016.09.21 11:02

ADANA'da, 2016-2017 yılı eğitim öğretim yılının başlamasıyla 'Narkotim' ekipleri tarafından okul önlerinde ve çevresinde uyuşturucu uygulaması yapıldı.