"Acılar paylaşıldıkça azalır"

Haber · 2016.12.16 12:33

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, çok üzüntülü bir sürecin içinden geçildiğini belirterek, "Acılar paylaşıldıkça azalır. Allah bir daha bu günleri bize yaşatmasın" dedi.