Videoları İzle

Aç kalan domuzlar şehre indi

Haber · 2016.09.28 14:23

MUĞLA'nın Marmaris İlçesi'nde aç kalan çok sayıda yaban domuzu, ormanlık alan yakınında bulunan konutların kapısına kadar indi. Yaz sezonunda otellerin çöp konteynerlerinde beslendikleri de görülen yaban domuzları, bugün Şirinyer Mahallesi'nde yer alan ormanlık alana bitişik konutların bulunduğu bölgede yiyecek aradı. Marmaris İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli polis memuru M.G., bir anda ormanlık alandan çıkan 30'a yakın domuzu gördü. O anları cep telefonuyla görüntüledi.