26 yılın bedelini oğluna böbreğiyle ödedi

Haber · 2016.11.03 13:47

Ordu'da oturan Kerim Keskin, maddi ve ailevi sorunları nedeniyle oğlu Ümit Ayaz'ı henüz 1 yaşına gelmeden Giresun Çocuk Esirgeme Kurumu'na verdi. Evlat edinen ailesi yıllar sonra gerçeği açıklayınca Ümit Ayaz gerçek ailesini bulmak için Gaziantep'ten Ordu'ya gitti. Ümit Ayaz, 26 yıl sonra gerçek annesi, babası ve kardeşleriyle tanışıp hasret giderdi. Ümit Ayaz'ın 4 yıldır böbrek hastalığı ile mücadele ettiğini öğrenen Kerim Keskin, 26 yıl sonra kavuştuğu oğlunu kaybetmeyi göze alamayacağı düşüncesiyle bir böbreğini bağışlamaya karar verdi. Ümit Ayaz, 8 gün önce Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'nde gerçekleştirilen operasyonda babasının böbreğiyle sağlığına kavuştu. Kerim Keskin, Üzüntümü ve şu an yaşadığım sevinci kelimelerle anlatamam. 26 yıl görmediğim oğlumu hastalığı nedeniyle kaybetmeyi göze alamazdım. Kayıp 26 yılın bedeli olamaz, ama ben bir böbreğimi ona verip sağlıkla yaşamasına vesile olduğum için çok mutluyum dedi. Ümit Ayaz ise Babam şu an başka biriyle evli. Öz annem de evlenmiş. Her iki aile de Ordu'nun farklı ilçelerinde yaşıyor. Kısmetimde öz babamın böbreği ile sağlığıma kavuşmak varmış. Şu an iki ailemle de görüşüyorum diye konuştu.