16 tesisin temel atma ve açılış törenine katıldı

Haber · 2016.08.19 16:54

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen 15 tesisin temel atma, 1 tesisinde açılış törenine katıldı. Bakan Eroğlu, 15 Temmuz darbe girişiminin püskürtülmesinin ardından Türkiye'nin önü daha aydınlık hale geldiğini söyledi. Bakan Eroğlu, ardından protokol ile birlikte projelerin açılışını gerçekleştirdi. Daha sonra 5 aileye gelir getirici tür sertifikası ve 12 aileye orköy sertifikası dağıtımı yapıldı.