Yıldırım'a büyük ilgi
Futbolda Şike Davası nedeniyle Temmuz 2011'den Temmuz 2012'ye kadar tutuklu kalan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 1 yıl sonra Kadıköy'deydi. Şükrü Saracoğlu Stadı'na yürüyerek gelen Başkan Yıldırım, Vaslui maçıyla birlikte protokol tribünündeki yerini aldı.
Eklenme: 2012.08.02 08:39
Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00
Kategori: Yaşam
Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler