Yıldırım'a büyük ilgi

Futbolda Şike Davası nedeniyle Temmuz 2011'den Temmuz 2012'ye kadar tutuklu kalan Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 1 yıl sonra Kadıköy'deydi. Şükrü Saracoğlu Stadı'na yürüyerek gelen Başkan Yıldırım, Vaslui maçıyla birlikte protokol tribünündeki yerini aldı.