Medeniyetin ortasında vahşi yaşam
Lucas Foglia, dünyanın en gelişmiş ülkelerinden ABD’de medeniyete sırt çevirmiş insanları görüntüledi.
Fotoğrafçı, “Re-Wilding” yani 'yeniden vahşileşme' adını verdiği çalışmayı 2006’dan 2010’a kadar vahşi yaşam alanlarını gezerek tamamladı.
Eklenme: 2012.07.30 10:40Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler