İnsanları akbabalara yediriyorlar!
Tibet'te yaşayan budistlerin cenaze gelenekleri tüyler ürpertiyor.
Önceleri ölüleri yakıp küllerini savuran bu budist rahipleri daha sonra ölüleri kendi elleriyle besledikleri akbabalara vermeye başladılar.
Eklenme: 2012.10.16 17:18Son Güncellenme: 2012.10.17 11:00
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler