İnsanları akbabalara yediriyorlar!
Tibet'te yaşayan budistlerin cenaze gelenekleri tüyler ürpertiyor.
Bu vahşet için büyük eleştiri alan budistlerin bir gerekçeleri daha var.Genellikle dağlık ve buzla kaplı bir bölgede yaşadıklarını belirterek ''Buralarda zaten istesekte ölüleri gömebileceğimiz bir yer yok.Burası tamamen kayalarla kaplı bir bölge.Toprak bile yok.O yüzden ölülerimizi fiziken de gömmemiz söz konusu değil''savunması yapıyorlar.
Eklenme: 2012.10.16 17:18Son Güncellenme: 2012.10.17 11:00
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler