Hangi içecek saat kaçta içilmeli?
Bazı zamanlarda çok susuyor, susadıkça içiyoruz. Peki neden susadığımızı hiç merak ettiniz mi?İşte merak edilen sorunun cevabı...
SAAT 08.00
Uyanınca 1 bardak ılık su için.
Neden?
Organizma gece boyunca toksin ve artık maddeler üretiyor. Uyku sırasında sıvı kaybı devam ederken, sıvı alımımız duruyor. Bu yüzden uyanır uyanmaz bir bardak su veya bitki çayı içmeye özen gösterin.
Ne işe yarıyor?
Oda ısısında bekletilmiş bir bardak su içmek, böbrek ve bağırsakların işlevini artırarak vücudu toksin ve artıklardan temizliyor. Cilde pürüzsüz bir görünüm kazandırıyor. Bu maddelerin vücuttan atılımını kolaylaştırmak ve vücudun ısı mekanizmasını gün boyunca dengelemek için sabahın erken saatlerinde sıvı almak çok yararlı.
Son Güncellenme: 2012.10.11 16:49
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler