Evlenen kadın sadece kendi soyadını kullanabilir mi?
Evlendikten sonra eşin soyadını alma zorunluluğunun eşitlik ilkesine ve anayasaya aykırı olduğunu söyleyen Avukat Emel Göçmen Bozoğlu, kendi soyadını kullanmak isteyen kadınların izlemesi gereken yolları anlatıyor.
Eğer herkes kanun önünde eşitse ve soyadı gibi kişiliğine bağlı dokunulmaz, devredilmez ve vazgeçilmez haklara sahipse ve evlenince "eşler arası eşitlik" anayasal güvence altında ise, erkeğe tanınan hak kadına da eşit olarak tanınmalıdır.
Eklenme: 2014.01.07 10:11Son Güncellenme: 2014.01.07 10:18
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler