Çöplükten çıkan servet...
Aldıklarında ne haldeydi şimdi ne halde!
"Babamın da aynı şekilde otomobil tutkusu vardı. Merakım biraz da ondan. Türkiye'de bu arabalardan sayılı olduğunu düşünüyorum. Bu arabaya sahip olmak çok güzel bir duygu. Tarihi, nostaljiyi yaşatmaya çalışıyoruz...
Son Güncellenme: 2013.11.26 11:20
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler