Çöplükten çıkan servet
Çocukluğundan bu yana klasik eski otomobillere ilgi duyan Erdinç Durmaz, 5 yıl önce Bartın'da bir kişide gördüğü 1957 model otomobili, 3 bin liraya satın aldı.
"Babamın da aynı şekilde otomobil tutkusu vardı. Merakım biraz da ondan. Türkiye'de bu arabalardan sayılı olduğunu düşünüyorum. Bu arabaya sahip olmak çok güzel bir duygu. Tarihi, nostaljiyi yaşatmaya çalışıyoruz...
Eklenme: 2013.08.23 18:00Son Güncellenme: 2013.08.23 18:03
Kategori: Yaşam
Öne Çıkan Galeriler