Çikolatanın yeni faydaları keşdefildi

Aberdeen, Manchester, Cambridge ve East Anglia üniversiteleri araştırmacıları, yaptıkları çalışmada yalnızca istatistiksel verilerden yola çıktıklarını, araştırmanın kesin neden ve sonuçlara ulaşmadığını belirtti. Fakat araştırmacılar, yapılan çalışmaların genel olarak düşünüldüğünde çikolata tüketiminin kalp ve damar rahatsızlıklarına iyi geldiğini gösterdiğini de ekledi.

Eklenme: 2016.10.11 14:44
Son Güncellenme: 2016.10.11 14:45
Kategori: Yaşam

Öne Çıkan Galeriler

Hangi markalar yurt dışında hızlı büyüyor?
Hangi markalar yurt dışında hızlı büyüyor?